Med mitSKS er det let at se hvilke både og hold der har ledige pladser. Sejlere, der er booket på et hold, men bliver forhindrede, kan let afmelde, og dermed frigøre pladsen til en anden sejler, der endda kan stå på venteliste.

“SKS befinder sig midt i en større transformationsproces”, udtaler Gudmund Olsson, bestyrelsesformand for SKS, og fortsætter: “Vi har i bestyrelsen de seneste par år brugt talløse timer på at debatere foreningers rolle i samfundet, samt ikke mindst hvilken relevans SKS skal have for Skovshoved Havns brugere, alle vores medlemmer og vores opland. Vi har fundet frem til en model som vi tror på, og mitSKS er et meget vigtigt delelement i en større plan”.

Er du medlem af SKS så er første skridt at få forbindelse til din konto - se her hvordan du gør. Er du ikke medlem, så opretter du blot en profil og kommer videre.

Når du er logget ind i app’en så kan du med samme login-detaljer også logge ind her på siden.

Der er mere funktionalitet i app’en end her på siden. Her kan du let få en oversigt over dine planlagte aktiviteter fra menu-punktet “Tilmeld | Min konto”, ligesom du let kan pleje dine stamdata og afmelde hvis du bliver forhindret.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er mitSKS?

mitSKS er en fleksibel og åben måde at drive Skovshoved Sejlklub, hvor dine muligheder som sejler og den bedst mulige udnyttelse af klubbens både og lokaler er i højsædet.

Hvem er målgruppen for mitSKS?

mitSKS er taget i anvendelse i Skovshoved Sejlklubs afdeling for voksne, kaldet Sejlcentret. Målgruppen er alle voksne med interesse for sejlads i farvandet udfor Skovshoved Havn - både medlemmer af SKS såvel som sejlere, der ikke er medlem nu og måske heller ikke har planer om medlemskab.

Er det virkelig rigtigt at man bare kan komme ind fra gaden og sejle i SKS?

Ja, det er helt rigtigt. Vi ønsker at udbrede glæden ved sejlsport, og oplever at det er svært at komme igang med at sejle. Når sejlere, der er booket på en sejlplan kan meddele at de ikke kommer næste gang, åbner der sig en mulighed for en anden sejler - og den skal udnyttes. Vi har også egentlige introduktionshold. Kom og vær med!

Kan man booke både og joller i mitSKS?

Ja, fra august 2018 vil det være muligt at booke både og joller i mitSKS, såfremt du er medlem af SKS, er fritsejlet i bådtypen, og iøvrigt har opnået tilladelse til at sejle på egen hånd. Mere information følger.

Jeg kan se at der er mulighed for push-beskeder i mitSKS app’en - skal det være slået til?

Det er helt klart vores anbefaling. Push-beskeder er eneste vej vi informerer om kortfristede forhold, eksempelvis om vejrforhold på dagen, eventuelle aflysninger med mere. Så ja - slå push.-beskeder til, fordi vi indestår for at du aldrig modtager spam.

Er SKS den eneste sejlklub i Danmark der har et så avanceret system som mitSKS i brug?

Det ved vi ikke med sikkerhed, men vi har ikke hørt om andre sejlklubber der tilbyder en lignende tjeneste og smartphone app.

Hvem kender mine kreditkortoplysninger?

SKS gør ikke. Reglerne på området er helt klare, og dem følger vi til punkt og prikke. Vores kreditkortindløser er https://paysafe.com

Hvor længe har mitSKS været under udvikling?

I 2015 startede vi med at formulere visionen for de synspunkter og det system der nu er afsat i mitSKS. Selve implementeringen startede vi på i oktober 2017, og er gået live i juni 2018. Så 3 år på strategisk niveau, og 8 måneder på operationelt niveau.